facebook-ckis
  • Koncerty...
  • Sport
  • Zabawa
  • Kultura

185280027 2120310421442595 7925882331748391817 n

Ogłoszenie o zatrudnieniu

do Punktu Informacji Turystycznej w Jarosławcu

Dyrektor Centrum Kultury i Sportu w Postominie zatrudni na umowę – zlecenie na czas określony od 20 czerwca do 10 września 2022 r. dwie osoby do obsługi – Punktu Informacji Turystycznej w Jarosławcu, ul Nadmorska 28.

Wymagania:

Umiejętności: dobra znajomość atrakcji turystycznych gminy Postomino, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym, znajomość obsługi komputera
i urządzeń biurowych.

Inne: dyspozycyjność – praca również w soboty i niedziele, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność i wysoka kultura osobista.

Mile widziane doświadczenie turystyczne w organizacjach i instytucjach turystycznych oraz umiejętność obsługi kasy fiskalnej.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Informowanie o walorach turystyczno – krajoznawczych i przyrodniczych terenu,
  • Wskazywanie miejsc wartych zwiedzania regionalnych atrakcji,
  • Wskazywanie różnych form wypoczynku, urządzeń turystyki aktywnej,
  • Informowanie o bazie wypoczynkowej, gastronomicznej, handlowej i usługowej,
  • Wskazywanie połączeń komunikacyjnych,
  • Gromadzenie i katalogowanie informacji promujących walory terenu,
  • Dystrybucja i sprzedaż materiałów promocyjnych Gminy Postomino,
  • Współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami zajmującymi się turystyką w Gminie Postomino,
  • Pomoc w organizacji imprez kulturalnych organizowanych przez Centrum Kultury
    i Sportu w Postominie,
  • Dbanie o porządek i wizerunek Punktu Informacji Turystycznej w Jarosławcu,
  • Prowadzenie ewidencji kasy i rozliczeń gotówkowych .

CV prosimy składać w siedzibie Centrum Kultury i Sportu w Postominie, 76-113 Postomino 97 lub pocztą/kurierem na adres:

Centrum Kultury i Sportu w Postominie

Postomino 97

76-113 Postomino

do 10 czerwca 2022 r.

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. (59) 810-93-73.